Klikněte pro přehrání

POSLEDNÍ INFO PŘED STARTEM TÁBORŮ

Milí rodiče,


blíží se start 2. turnusu tábora a my se moc těšíme, až Vaše děti dorazí. První turnus zatím běží tak, jak jsme si všichni přáli, tak jsme za to opravdu velice rádi. 
V následujícím emailu bychom však ještě před startem Vašeho běhu chtěli doplnit poslední a snad dostatečně preventivní opatření spojené s epidemiologickou situací.

Věříme, že štěstí přeje připraveným a že se nám všechny komplikace vyhnou, přesto prosíme věnujte zvýšenou pozornost všem sdělením, neboť naše zkušenosti nám bohužel říkají, že dokud se nic nestane, tak lidé nic moc neřeší a když už se stane, tak většinou hledají viníka všude jinde jen né u sebe. 
A proto je třeba si teď říci, že zrovna v tomto případě mohou i sebelepší úmysly a snahy selhat. Takže, pojďme na to:

1. Odjezd na tábor a roušky
Prosíme, abyste na zítřejší odjezd dorazili (jak děti, tak rodiče) v rouškách! Víme, že už se na většině místech republiky povinně nosit nemusí, ale po konzultaci s hygienickými stanicemi a dalšími velkými pořadateli táborů, jsme se rozhodli roušku ještě dodržet. Počasí nemá být nijak teplé, autobusy jsou klimatizované, a tak věříme, že to bez problémů zvládneme a budeme mít zase o trošku lepší pocit z toho, že jsme pro pohodový průběh našich akcí udělali opravdu maximum.
Ihned po příjezdu děti rozdělíme do oddílů a roušku sundají. 
Děkujeme za pochopení. 
 
2. Ještě jednou bychom vás chtěli poprosit, ať na sebe a vaše děti dáváte i v posledních dnech před odjezdem pozor a vyhnete se rizikovým kontaktům. Pokud zpozorujete, že dítěti není dobře, nevoďte nám ho prosím na odjezd autobusu, ale kontaktujte nás, abychom se domluvili co dál. Pro naši firmu by při její velikosti mohl být výskyt covidových problémů opravdu fatální, takže na Vás a Vaši zodpovědnost spoléháme. Předem moc děkujeme. 
 
3. Povinnou dokumentaci prosím připravte dětem do eurodesek! Často papíry posíláte v plastových, nebo papírových obálkách. Je to jednodušší pro manipulaci, ale mnohem méně praktické pro archivování a rychlé vyhledávání. Letos budeme dokumentace zařazovat do šanonů, ve kterých dokážeme rychle listovat my a případně i hygiena. Do obálky k deskám můžete vložit kapesné a léky, ale samotné papíry prosím zkuste dát do desek, ušetříte nám tím spoustu času. Děkujeme.
 
4. Do dokumentů prosím uveďte jako kontaktní osobu někoho, komu se opravdu budeme schopni v momentě problému, nyní tedy řešíme především ty zdravotní, dovolat. V případě výskytu COVID-19 na akci bychom byli nuceni tábor okamžitě zrušit. V takové chvíli se s Vámi potřebujeme téměř ihned spojit a děti musí do 24 hodin tábor opustit. 
 
5. Pokud by se, v nejhorším případě, opravdu objevil COVID-19, neprodleně bychom vás o situaci a dalším postupu informovali primárně emailem! A až poté bychom vás začali postupně obvolávat telefonicky. Pokud by taková situace nastala, prosím zachovejte klid a vyčkejte, až se sami ozveme. V případě že byste přeci jen potřebovali akutní kontakt s táborem, využijte KRIZOVÝ KONTAKT v případě výskytu COVID na táboře: Michaela Militká 731 020 673. Nevolejte v tomto případě ani Markovi Hanušovi, ani Janě Dvořákové, ti by řídili koordinaci situace a na telefonování by neměli prostor.

Jak jsme zmiňovali v úvodu, doufáme, že se nám jakékoliv zdravotní komplikace tohoto typu vyhnou, ale musíme být připraveni i na variantu, že  se tak nestane a v takové chvíli situaci zvládneme. Děkujeme vám za podporu a trpělivost.
 
Těšíme se na viděnou v neděli, 

Marek Hanuš a HAUL tým
 
<