Klikněte pro přehrání

POSLEDNÍ INFO PŘED STARTEM TÁBORŮ

Milí rodiče,

Blíží se start tábora a my se moc těšíme, až se areál konečně zaplní dětmi. V následujícím emailu bychom však ještě před startem chtěli doplnit poslední a snad dostatečně preventivní opatření spojené s epidemiologickou situací.

Věříme, že štěstí přeje připraveným a že se nám všechny komplikace vyhnou, přesto prosíme věnujte zvýšenou pozornost všem sdělením, neboť naše zkušenosti nám bohužel říkají, že dokud se nic nestane, tak lidé nic moc neřeší a když už se stane, tak většinou hledají viníka jinde. A proto je třeba si teď říci, že zrovna v tomto případě mohou i sebelepší úmysly a snahy selhat. Takže, pojďme na to:

1. Na odjezdy 30.6. přijďte prosím vy i vaše děti v rouškách. Jsme si vědomi, že venku se už ústenky nemusí nosit a od 1.7. se povinnost ve většině republiky ruší úplně ve venkovních i vnitřních prostorách, ale pokyn od hygieny pro naše akce zní jinak. Nejsme schopni vypravit tolik autobusů, abychom rozdělily děti do skupin podle kategorií. Děti tedy musí cestovat s rouškou. 
Ihned po příjezdu do areálu se rozdělíme do skupin a roušku odložíme. Prosím respektujte tento pokyn a jděte dětem příkladem, ani nám to není příjemné, ale snažíme se všemi těmi pravidly nějak se ctí proplout. Chápeme, že pro mnohé z Vás je to třeba svým způsobem zbytečné, když uvážíme, že 1. 7. se opatřeni dále rozvolní, ale i ten jeden den může hrát v případě problémů roli minimálně v tom, že pokud bychom tak při cestě do tábora neučinili, jistě by se našli lidé, kteří by na danou věc poukazovali a navíc pro daný okamžik oprávněně. Děkujeme za pochopení. 
 
2. Ještě jednou bychom vás chtěli poprosit, ať na sebe a vaše děti dáváte i v posledních dnech před odjezdem pozor a vyhnete se rizikovým kontaktům. Pokud zpozorujete, že dítěti není dobře, nevoďte nám ho prosím na odjezd autobusu, ale kontaktujte nás, abychom se domluvili co dál. Pro naši firmu by při její velikosti mohl být výskyt covidových problémů opravdu fatální, takže na Vás a Vaši zodpovědnost spoléháme. Předem moc děkujeme. 
 
3. Povinnou dokumentaci prosím připravte dětem do eurodesek! Často papíry posíláte v plastových, nebo papírových obálkách. Je to jednodušší pro manipulaci, ale mnohem méně praktické pro archivování a rychlé vyhledávání. Letos budeme dokumentace zařazovat do šanonů, ve kterých dokážeme rychle listovat my a případně i hygiena. Do obálky k deskám můžete vložit kapesné a léky, ale samotné papíry prosím zkuste dát do desek, ušetříte nám tím spoustu času. Děkujeme.
 
4. Do dokumentů prosím uveďte jako kontaktní osobu někoho, komu se opravdu budeme schopni v momentě problému, nyní tedy řešíme především ty zdravotní dovolat. V případě výskytu COVID-19 na akci bychom byli nuceni tábor okamžitě zrušit. V takové chvíli se s Vámi potřebujeme téměř okamžitě spojit, děti musí do 24 hodin tábor opustit. 
 
5. Pokud by se, v nejhorším případě, opravdu objevil COVID-19, neprodleně bychom vás o situaci a dalším postupu kontaktovali/informovali primárně emailem! A až poté bychom vás začali postupně obvolávat telefonicky. Pokud by taková situace nastala, prosím zachovejte klid a vyčkejte, až se sami ozveme. Pokud byste přeci jen potřebovali akutní kontakt s táborem, využijte KRIZOVÝ KONTAKT v případě výskytu COVID na táboře: Michaela Militká 731 020 673. Nevolejte v tomto případě ani Markovi Hanušovi, ani Janě Dvořákové, ti by řídili koordinaci situace a na telefonování by neměli prostor.

Jak jsme zmiňovali v úvodu, doufáme, že se nám jakékoliv zdravotní komplikace tohoto typu vyhnou, ale musíme být připraveni i na variantu, že  se tak nestane a v takové chvíli situaci zvládneme. Děkujeme vám za podporu a trpělivost.
 
Těšíme se na viděnou v úterý. 

Marek Hanuš a HAUL tým
<